Diagnose / onderzoek
Wat houdt de ‘Diagnose / Onderzoek’-service in?
Ervaart u problemen met uw computer? SluisICT adviseert en lost het probleem voor u op. Start uw computer of notebook niet meer op? Kunt u niet meer op internet met uw apparaat? Valt hij soms spontaan uit terwijl u aan het werk bent? Is uw laptop op de grond gevallen, of heeft een omgevallen glas water ervoor gezorgd dat uw laptop niet goed meer functioneert? Wat het probleem ook is, laat ons uw apparaat onderzoeken.
SluisICT heeft begrip voor uw privacy en wij zullen op een discrete manier met uw gegevens omgaan. De diagnose kan bij u thuis gebeuren, zodat u niet de deur uit hoeft.
Kunnen wij uw probleem onverhoopt niet oplossen? Dan betaalt u ook niets!
Bereikbaarheid:
Hulp op afstand is 7 dagen per week beschikbaar.
Doordeweeks van 8:30 – 20:00 uur
Weekend van 10:00 – 17:00 uur